УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №31/2020 Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні

План заходів щодо проведення Року математичної освіти в закладі

1-А клас гра "Математичний океан з цеглинками LEGO".

Мета заходу: зацікавити дітей у вивченні математики, навчити шукати та пояснювати власні рішення за допомогою математичної вікторини "Склад чисел " та використання гри "Будівництво LEGO світу"

/Files/images/rk_matematiki/20201120_134304.jpg/Files/images/rk_matematiki/20201120_093212.jpg/Files/images/rk_matematiki/20201120_091503.jpg/Files/images/rk_matematiki/20201120_091528.jpg/Files/images/rk_matematiki/20201120_091959.jpg

1-Б клас. Підсумковий урок з вивчення цифр пройшов у вигляді конкурсу "Живі цифри".

Діти проявили креативність, творчість, вчились працювати в малих групах.

/Files/images/rk_matematiki/IMG_20201117_111800.jpg/Files/images/rk_matematiki/IMG_20201117_140219.jpg

Учні 2-А класу

взяли участь у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді "На урок" з математики

/Files/images/rk_matematiki/Клец.jpg

Учні 2-Б класу

переглянули відео про застосування математичних знань у професійній діяльності та житті людини.

/Files/images/rk_matematiki/image001.jpg

взяли участь у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» (Осінь 2020) з математики

/Files/images/rk_matematiki/image003.jpg

Учні 3-А класу

переглянули відео про застосування математичних знань у професійній діяльності та житті людини. Дізналися про професії, навчальні предмети та ігри, які безвідривно пов'язані з математикою. Провели музично-математичну гру "Цифри" з використанням цеглинок Лего. Діти створювали цифри з цеглинок, а потім - музичний ритм за допомогою плескання та тупотіння. (Парне число - топ, непарне - хлоп.)

/Files/images/rk_matematiki/20201127_122725.jpg/Files/images/rk_matematiki/20201127_155628.jpg

«Магічні квадрати» (Навчальний проєкт у 3-Б класі)

Тема навчального проекту: «Магічні квадрати».

Ідея проєктної діяльності: створення набору карток із завданнями до математичної гри «Магічні квадрати» для учнів 3­х класів (перевірити, чи навчилися учні додавати і віднімати двоцифрові числа).

Проблема проєкту: «Чи допоможе в житті вміння виконувати додавання та віднімання двоцифрових чисел?»

/Files/images/rk_matematiki/20201120_133502.jpg/Files/images/rk_matematiki/20201120_133327.jpg

У 4-А класі конкурс "Подорож по морю чисел у Країну Математики".

Діти змагалися у розгадуванні числових ребусів, розв'язуванні логічних задач, знаходили геометрію в побуті та відтворювали математику в малюнках.

/Files/images/rk_matematiki/IMG_20201119_123036.jpg/Files/images/rk_matematiki/IMG_20201119_124745.jpg/Files/images/rk_matematiki/IMG_20201119_131114.jpg/Files/images/rk_matematiki/IMG_20201119_131102.jpg/Files/images/rk_matematiki/IMG_20201119_131310.jpg

Математична вікторина у 4-Б класі
«Математика – це гімнастика розуму».

Захід проведено з використанням казкових героїв, казкових сюжетів. Математика – наука точна, тому вона вимагає конкретних знань. Вікторина почалася з поділу учнів класу на команди. Команди складалися з 11 чоловік. Змагалися команди «Допитливі» та «Чомучки». Учасники вікторини крутили барабан, стрілка якого вказувала на сектор з завданням. Секторів було вісім:

  • Спритний математик;
  • Математичний диктант;
  • Ребуси;
  • Задачний блок;
  • Рекламний ролик;
  • Ми бізнесмени;
  • Геометричний штурм;
  • Кубик фортуни.

Дібрані завдання потребували від учнів творчої активності, кмітливості, обчислювальних навичок, вмінь коментувати, логічного мислення та сприяли вихованню культури праці і стійкого інтересу до вивчення математики.

/Files/images/rk_matematiki/IMG_0909.JPG/Files/images/rk_matematiki/IMG_0892.JPG/Files/images/rk_matematiki/IMG_0895.JPG/Files/images/rk_matematiki/IMG_0896.JPG/Files/images/rk_matematiki/IMG_0908.JPG/Files/images/rk_matematiki/IMG_0907.JPG

День числа ПІ

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-13_01-43-57.jpeg.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-13_01-44-29.jpeg.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-14_09-06-01.jpeg.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-14_09-07-53.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-14_09-06-27.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-14_09-11-27.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-14_09-11-55.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-15_11-57-53.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-17_14-17-00.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-17_14-16-59.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-17_08-41-53.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-17_08-46-37.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-17_14-27-31.jpg

/Files/images/rk_matematiki/зображення_viber_2021-03-17_14-28-14.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 464