План заходів щодо проведення Року математичної освіти в закладі
1-А клас гра "Математичний океан з цеглинками LEGO".
Мета заходу: зацікавити дітей у вивченні математики, навчити шукати та пояснювати власні рішення за допомогою математичної вікторини "Склад чисел " та використання гри "Будівництво LEGO світу"
1-Б клас. Підсумковий урок з вивчення цифр пройшов у вигляді конкурсу "Живі цифри".
Діти проявили креативність, творчість, вчились працювати в малих групах.
Учні 2-А класу
взяли участь у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді "На урок" з математики
Учні 2-Б класу
переглянули відео про застосування математичних знань у професійній діяльності та житті людини.
взяли участь у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» (Осінь 2020) з математики
Учні 3-А класу
переглянули відео про застосування математичних знань у професійній діяльності та житті людини. Дізналися про професії, навчальні предмети та ігри, які безвідривно пов'язані з математикою. Провели музично-математичну гру "Цифри" з використанням цеглинок Лего. Діти створювали цифри з цеглинок, а потім - музичний ритм за допомогою плескання та тупотіння. (Парне число - топ, непарне - хлоп.)
«Магічні квадрати» (Навчальний проєкт у 3-Б класі)
Тема навчального проекту: «Магічні квадрати».
Ідея проєктної діяльності: створення набору карток із завданнями до математичної гри «Магічні квадрати» для учнів 3х класів (перевірити, чи навчилися учні додавати і віднімати двоцифрові числа).
Проблема проєкту: «Чи допоможе в житті вміння виконувати додавання та віднімання двоцифрових чисел?»
У 4-А класі конкурс "Подорож по морю чисел у Країну Математики".
Діти змагалися у розгадуванні числових ребусів, розв'язуванні логічних задач, знаходили геометрію в побуті та відтворювали математику в малюнках.
Математична вікторина у 4-Б класі
«Математика – це гімнастика розуму».
Захід проведено з використанням казкових героїв, казкових сюжетів. Математика – наука точна, тому вона вимагає конкретних знань. Вікторина почалася з поділу учнів класу на команди. Команди складалися з 11 чоловік. Змагалися команди «Допитливі» та «Чомучки». Учасники вікторини крутили барабан, стрілка якого вказувала на сектор з завданням. Секторів було вісім:
- Спритний математик;
- Математичний диктант;
- Ребуси;
- Задачний блок;
- Рекламний ролик;
- Ми бізнесмени;
- Геометричний штурм;
- Кубик фортуни.
Дібрані завдання потребували від учнів творчої активності, кмітливості, обчислювальних навичок, вмінь коментувати, логічного мислення та сприяли вихованню культури праці і стійкого інтересу до вивчення математики.
День числа ПІ